Asistentka regionálního ředitele pro okres Chrudim a Pardubice

Co je náplní dané pozice?

  • administrativní podpora regionálního ředitele (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, sjednávání schůzek, pořizování zápisů z jednání, rozdělování dohodnutých úkolů z jednání a kontrola jejich plnění, tvorba statistik)
  • vedení teamu asistentek
  • vyhledávání informací v interní databázi, webech atp.
  • zajišťování porad a firemních akcí

Co je pro danou pozici potřeba?

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • praxe v administrativní činnosti
  • samostatnost
  • organizační a vyjednávací schopnosti, flexibilita, empatie, schopnost pracovat v teamu a schopnost prosadit se
  • časová flexibilita a dobrý time-management
  • bezchybný písemný projev v ČJ, včetně stylistiky
  • výborná znalost MS Word, Excel, PowerPoint, Google apps. (zejm. kalendář, mail, disk)
  • sympatické vystupování, otevřenost, argumentace, vlastní iniciativa, velmi dobré komunikační schopnosti a nadprůměrné nasazení
  • zodpovědnost, důslednost, loajalita

Co vám můžeme nabídnout?

  • osobnostní i odborný rozvoj
  • příjemné prostředí
  • přátelský a dynamicky se rozvíjející pracovní tým
  • možnost být u tvorby a zavádění procesů organizace
  • služební telefon a PC
  • kromě práce i zábavu při firemních akcích
  • motivační finanční ohodnocení
  • zázemí silné společnosti
  • propracovaný systém vzdělávání
  • prostor pro seberealizaci
  • nástup: ihned

V případě zájmu, vyplňte prosím tento formlář.

Dejte nám o sobě vědět

Máte-li zájem stát se také členem zelené rodiny, dejte nám prosím vědět prostřednictvím tohoto formuláře.