Jak to žije v M&M reklamní

27.02.2014

M&M reklamní je nejmladší divizí M&M holdingu, která vznikla z potřeby jednotné správy korporátní grafiky, dále z potřeby centralizace všech požadavků objednávek tiskovin, grafických řešení a reklamních předmětů a v neposlední řadě také jako další z prvků optimalizace procesů napříč všemi divizemi celého holdingu.

Práci M&M reklamní můžete vidět všude kolem sebe, počínaje smlouvami pro každodenní práci s klienty, návleky jež si obouváte při prohlídkách nemovitostí a až po řadu tiskovin včetně referenční složky, představení společnosti a dalších grafických řešení. Nová a výrazně rozšířená nabídka M&M shopu či výzdoba a produkční podpora firemních akcích, ano, i zde je vidět práce M&M reklamní a úzká součinnost s centrálou společnosti.

V úvodu její vznik, provázeli nemalé investice jak do technického vybavení, tak do lidských zdrojů. V současné době M&M reklamní disponuje celou řadou profesionálních produkčních zařízení a mnoha zaměstnanci schopnými je odborně obsluhovat.

M&M reklamní také realizuje celopolepy naší zářivě zelené flotily automobilů, jež má nyní přes 420 vozidel. I v této oblasti jsme zavedli řadu novinek a vylepšení, kdy k těm nejvýznamnějším patří aplikace nejlepších amerických fólií pro car wrapping, zajišťujících vysokou trvanlivost a stálobarevnost.

Velké množství požadavků ze všech divizí společnosti je soustřeďováno a odbaveno robustním softwarem, dávajícímu každému úkolu zadání, časový průběh a termín ukončení. K těm nejvíce objednávaným patří obnova již existujících či realizace nových poboček, dále zmíněné celopolepy vozidel, letáky, banery, ID karty, velkoplošné reklamy či inzeráty. Zvláštní péči si vždy zaslouží i grafická příprava firemního časopisu M&M news a jiných prací zadávaných centrálou společnosti.

Dáváme reklamně tu správnou zelenou - známe Vaše potřeby a díky spojení se všemi divizemi M&M holdingu jsme Vám blíže.

Vybavení:

Digitální malonákladový tisk Konica Minolta bizhub C70hc

  • finišer pro vazbu V1 a V2 (horká vazba)
  • tisk až do formátu 487x315mm

Digitální solventní plotr MIMAKI JV34 – 260

  • velkoplošný tisk do šíře až 2,6m

Digitální UV tiskárna MIMAKI UV-6042

  • potisk libovolných reklamních předmětů či materiálů

Laminátor Easymount

  • laminace vytištěných fólií do šíře 1,6m pro vyšší trvanlivost

Řezací plotr MIMAKI

  • plotr s optickým senzorem pro řezání fólií a samolepek, šíře 1,6m

Digitální gravírovací CO2 laser

  • pro precizní gravírování do nejrůznějších materiálů

3D tiskárna CUBEX duo

  • výroba maket a testovacích vzorků

Automatická řezačka Ushida

  • zařízení pro hromadné řezání vizitek, kartiček apod.

Fréza Thermo Cut PRO 120

  • fréza pro přípravu 3D signmakingu (loga, piktogramy, apod.)

Tiskárna plastových karet Edicesure Xid 8300

  • - oboustranný tisk plastových karet

A další řada vybavení zahrnující, řezačky, balící techniku, zařízení pro přepravu rolí s materiálem pro tisk, počítačů, fototechniky, softwarového vybavení a v neposlední řadě také kvalitního kávovaru.

Shrnutí:

  • realizace celopolepů
  • realizace lepené a venkovní reklamy
  • veškerá grafická řešení
  • produkční činnost při zajišťování společenských a firemních akcí
  • foto a video
  • 3D reklama (reklamní předměty – potisk, gravírování)
  • 3D sign making (piktogramy, texty, apod.)
  • Digitální tisk – velkoplošný a malonákladový
  • Ofsetový tisk

Aktuality

Nenašli jste, co hledáte?

Zadejte svou vlastní poptávku a my budeme hledat za vás.

Prodejte svou nemovitost

Každou hodinu
prodáme 8 nemovitostí
Máme více než 100 000 poptávek po bydlení
Masivní inzerce v celé ČR

Novinky na blogu

Kam zamíří ceny nemovitostí? Realitní trh 2022 očima expertů

28.12.2021

Ne a ne se zastavit. Tak by se dal shrnout vývoj cen na realitním trhu v posledním desetiletí. Kdo očekával, že v letošním roce už ceny rezidenčních nemovitostí najdou svůj strop, nepochodil. Nadějí tak zůstává rok 2022. Kam ceny nemovitostí zamíří a co je bude ovlivňovat, jsme se zeptali expertů.

Články

Velké realitky trvají na kurzech před makléřskými zkouškami. Vadí jim, že to jinde jde i bez nich

17.12.2021

Deset tisíc českých realitních makléřů musí od ledna prokázat své vzdělání. Jinak nemohou s prací pokračovat. Totéž se týká i nováčků, které ke vstupu do realitního byznysu zlákal boom, jímž celý trh prochází. Potvrzení nutné k výkonu profese, které po makléřích chce realitní zákon, zajistí některé obory vysokých škol, praxe nebo absolvování odborné zkoušky. U posledního způsobu ale zájemci naráží na značně rozdílné podmínky. Jedna z největších kanceláří na trhu Re/Max si budoucí makléře školí sama. Chce, aby prošli třítýdenním kurzem v její RX Akademii, ve které jsou lektory stávající zprostředkovatelé. Bez absolvování kurzu firma nováčky nepošle ke zkoušce, která je pro jejich další práci nezbytná. „Naučil jsem se tam, jak postupovat na schůzce, jak nachystat věci z katastru, jak postupovat se smlouvou. Bez toho by start do praxe byl výrazně těžší,“ říká Petr Motyčka, makléř ze sítě Re/Max Delta, který zaškolení a zkoušku absolvoval ještě před platností zákona. Kancelář ročně pošle ke zkouškám kolem 350 uchazečů, z nichž certifikát dostane asi 80 procent. 

Články

Šéf M&M reality: Žádná cenová bublina u nemovitostí není, dolů to nepůjde

25.11.2021

Největší tuzemská realitní kancelář M&M reality chce všechny své nemovitosti prodávat formou aukce. Podle jejího šéfa Petra Morcinka je to při současné vysoké poptávce na trhu nejspravedlivější způsob a také cesta, jak zvednout prodejní cenu na maximum. „Realitka pracuje pro prodávajícího, jejím posláním je prodat co nejdráž,” říká.

 

 

Články