Nenašli jste, co hledáte?
Zadejte svou vlastní poptávku a my budeme hledat za vás.
15.04.2014
Tradiční jarní úklid řeky Sázavy se uskutečnil od 11. do 13. dubna 2014. Partnery projektu jsou Povodí Vltavy, státní podnik a společnost Bisport s.r.o., mediálním partnerem Rádio Blaník a Benešovský deník. Patronkou projektu je zpěvačka ANETA LANGEROVÁ, která se pravidelně zapojuje i do samotného úklidu.
Vyčistit řeku Sázavu se dobrovolníci vydají už podeváté. Z koryta řeky a jejího okolí budou opět sbírat odpadky, které tam po sobě zanechali nezodpovědní lidé, nebo které přinesla loňská velká voda. Zapojit do úklidu se může každý – jednotlivci i kolektivy, děti, mládež i dospělí. Do igelitových pytlů budou sbírat všechno, co do přírody nepatří. Nasbíraný odpad pak nákladní auta odvezou na skládky.
V současnosti se řeka Sázava čistí napříč dvěma kraji, Středočeským a Vysočinou. Letos poprvé se bude uklízet více než 200 kilometrů dlouhý úsek, a to téměř od pramene, z Polničky u Žďáru nad Sázavou. Skupinka makléřů benešovské pobočky neohroženě přiložila ruku k dílu a sama aktivně pomohla vyčistit břeh od prvního jezu ve městě Sázava až k ústí Kamberského potoka v celkové délce cca 1,5 km. Pytlů bylo naplněno nespočetně a byly zanechány na břehu, aby je mohli následně vyzvednout posádky lodí, které za tímto účelem řeku sjížděli. Po celé akci se, vyhládlí a znavení makléři s chutí vrhli na opékání buřtů, které pro ně zajistila iniciátorka a koordinátorka celé účasti M&M reality na tomto pravidelném projektu, který nemalou měrou přispívá ke zlepšení životního prostředí kolem nás, vedoucí kontaktního místa Sázava, Jana Burianová. Tímto budiž Janě vyjádřen dík za to, že nás k této akci spojující příjemné s užitečným pozvala.
AktualityZadejte svou vlastní poptávku a my budeme hledat za vás.
05.11.2020
Společnost M&M reality již od roku 2017 obhajuje prvenství mezi realitními kancelářemi v anketě Nejdůvěryhodnější značka. Ta je založena na nezávislém hodnocení zákazníků, kteří vybírali z deseti největších realitních kanceláří v ČR.
06.04.2020
Reportáž České televize na téma Realitní trh v době karantény.
Zdroj: Česká televize
30.03.2020
Od ledna platí, že nově přijaté zákony by měly vstupovat účinnost jen dvakrát ročně. To v praxi znamená, že by se novými pravidly museli lidé a firmy řídit vždy jen od 1. ledna a 1. července. Jenže novela, která měla usnadnit orientaci v právním řádu, způsobila chaos.